Thoughts, thoughts, thoughts

Χαίρεται σε όποιον το διαβάζει (basically σε κανέναν, αλλά με μεγάλωσαν με τρόπους)!
    Το ταπεινό μου όνομα είναι Σοφία και βρίσκομαι στην εκπληκτική ηλικία των 21 ετών. Κανέναν δεν ενδιαφέρει αυτή η πληροφορία, αλλά ήθελα να το μοιραστώ.Καταρχάς, στην αμερική μπορώ να πιω νόμιμα αλκοόλ. *Χάπι σμάιλ*

Ύστερα από μία πληθώρα χρόνων, ανακάλυψα πως έχω δημιουργήσει αυτό τον ιστότοπο. Μην φανταστείτε, έγινε εντελώς τυχαία επειδή απλά πάτησα το blogstop αντί για το docs. Ωραία πράγματα. Φανταστείτε την έκπληξή μου όταν είδα ότι αυτό ακόμα υπάρχει.

Δεν σταματάω ποτέ να εκπλήσσομαι. 

Ακόμα μεγαλύτερη η έκπληξή μου, μόλις είδα ότι στο διάστημα 9 χρόνων, την είχαν επισκευτεί 73 άτομα όλα κι όλα. Κανονικά έπρεπει να ήταν -73 οι επισκέψεις. Τόσο χάλι μαύρο.

Προσπαθώ αλήθεια να φανταστώ πως αντέδρασαν αυτά τα 73 άτομα μόλις αντίκρισαν την σελίδα. Με τέτοιο τίτλο λογικά νόμιζαν ότι είτε ότι θα υπήρχαν δημοσιεύσει με νέα, είτε ταινίες ερωτικού περιεχομένου.

Αντί γι αυτό, ήρθαν αντιμέτωποι με μία έναν ιστότοπο που αν ήταν έπιπλο, θα ήταν σίγουρα σκονισμένο και αραχνασμένο.

Πάντως δεν μπορείτε να πείτε τρομερές οι ικανότητες design σχελίδας ενός 12 χρονου.

Τέλος πάντων, για όποιον το διάβασε όλο αυτό:
α) Πόσο βαριέσαι; Πες μου
β) Την παλεύεις;
γ) Γράψε μου απο κάτω, πως κατέληξες εδώ, είμαι στ'αλήθεια περίεργη
δ) Να έχεις μία υπέροχη ημέρα.
 

Σχόλια